piątek, 28 czerwca 2013

Nathan Ramsey

Imię: Nathan
Anielskie imię: Sachiel
Nazwisko: Ramsey
Wiek: 16 lat
Rasa: anioł
Miejsce zamieszkania: Anchorage, Alaska, USA
Urodzony: 5 stycznia 1994, Juneau(Alaska, USA)
Bratnia dusza: Uriel (Catherine Blake)
Tytuły: Anioł Pamięci


O mnie: Moja ulubiona pora roku - zima. Nienawidzę konkurencji. Nigdy nie wyjechałem za granicę Alaski. Zastanawiam się nad każdą rzeczą do zrobienia, rozważam zawsze każde "za" i "przeciw". Trzymam się na uboczu otoczenia - jestem bardziej typem samotnika niż "gwiazdy" towarzystwa. Szybko nawiązuję nowe przyjaźnie oraz równie szybko je kończę. Nie widzę powodu, aby odzywać się, gdy nikt nie pyta mnie o zdanie. Może i jestem typem milczącym i biernym słuchaczem, jednakże potrafię walczyć o swoje. Pamiętam wiele historii z życia mojej rodziny czy poprzednich wcieleń - w końcu jestem Aniołem Pamięci. Coś czego wstydzę się najbardziej? Pozostanie to moją słodką tajemnicą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz