piątek, 28 czerwca 2013

Joshua Winslet

Imiona: Joshua Marcus
Anielskie imię: Zafkiel
Nazwisko: Winslet, Milstead
Wiek: 19 lat
Rasa: anioł
Miejsce zamieszkania: Detroit, Michigan, USA; dawniej Edmonton, Alberta, Kanada
Urodzony: 19 maja 1991 w Salem (Oregon, USA)
Bratnia dusza: brak
Tytuły: Anioł opadów deszczu, rozumu i rozsądku, Wódz Chórów Tronów

O mnie: Przez większość nazywany draniem i kłamcą, lecz jestem zwykłym, prostym i młodym mężczyzną. Uwielbiam stwarzać pozory innego niż jestem w rzeczywistości - kochana maska! Możesz mówić, że jestem bezuczuciowym łajdakiem,ale najpierw spróbuj mnie poznać. Wobec wrogów - sprawiedliwy i bezduszny, wobec rodzeństwa - troskliwy i opiekuńczy. Moja bratnia dusza została stracona dawno temu, a jej skamieniałe ciało wraz z innymi skazańcami zdobi starożytną i opuszczoną wyspę Antimilos. Uzależniony od papierosów, które zawsze mam przy sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz