piątek, 28 czerwca 2013

Brian Stevenson

Imiona: Brian Blacwin
Nazwisko: Stevenson
Wiek: 17 lat; w rzeczywistości 237 lat
Rasa: wampir
Miejsce zamieszkania: Detroit, Michigan, USA
Urodzony: 20 października 1773 w Londynie (Anglia, Wielka Brytania)
O mnie: Mówisz "mężczyzna uwięziony w ciele dziecka" - odpowiadam ci "Wieczne dziecko". Mam już swoje lata (w końcu 237!), ale nie jestem jeszcze dorosłym. Dobrze mi w ciele wiecznego 17-latka. Żartowniś i wielki kompan Mike'a Stanley'a, pomimo że naturalnie jesteśmy wrogami. Biegacz w szkolnej drużynie futbolowej.
Wyglądam milutko? Pozory, drogi czytelniku. Za dnia serdeczny, uczynny i troskliwy chłopaczek, w nocy - okrutna i bezlitosna bestia, polująca i łaknąca krwi. Brzmi fantastycznie? Uwierz, że to nie jest miłe uczucie, jeśli wiesz, że jedyną rzeczą, która daje ci życie jest właśnie zabicie nieznajomej osoby dla pożywienia, jaką jest krew. Jak chodzę za dnia? Krew i przyjaciółka - czarownica. Miewam szalone pomysły - np. oblanie komisariatu różową farbą w nocy. Ze mną przyjaciele nie potrafią się nudzić. Nie wierzysz? Zapytajcie Cath lub Mike'a. Moje grono znajomych nie ogranicza się do kilku ludzi z Detroit, pozostają jeszcze wampiry z Rosji, Brazylii, Australii czy nawet słonecznego Egiptu. Nie jestem typem, który pozwoli skrzywdzić swoich przyjaciół, więc lepiej pilnujcie się przede mną. Wampir Blackwin nadchodzi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz