piątek, 28 czerwca 2013

Mike Stanley

Imię: Mike
Nazwisko: Stanley
Wiek: 16 lat
Rasa: wilkołak
Miejsce zamieszkania: Detroit, Michigan, USA
Urodzony: 19 maja 1994 w Detroit (Michigan, USA)

O mnie: Dziwisz się dlaczego znajdę się w księdze o aniołach? Oto moja odpowiedź - moja przyjaciółka należy do niech, a na moje nieszczęście podlegam najwyższemu z nich, który żyje na Ziemi.
Często można spotkać mnie zdenerwowanego - większość przyjaciół ze stada mawia, że to cecha przywódców. Mike - Przywódca wilkołaków ze stanu Michigan. Świetnie brzmi, nie?
Żartowałem. A teraz już tak na poważnie o mnie - nie jestem jakimś wielkim buntownikiem, ale nikt tak dobrze jak ja nie rozpęta bitwy na jedzenie na stołówce! Według znajomych jestem właśnie tym typem człowieka, który potrząśnie przyjacielem, mówiąc "Opanuj się! Gdzie jest ten dawny ty?!". Wielki fan bejsbolu i futbolu amerykańskiego. Nie spotkasz mnie z nosem w książkach, a raczej na boisku na treningach - "Tada! Przed państwem rozgrywający w szkolnej drużynie futbolowej!". Mawiają, iż jestem wesołkiem - to raczej nie prawda, prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz