piątek, 28 czerwca 2013

Catherine Blake

Imiona: Catherine Samantha
Anielskie imię: Uriel
Nazwiska: Blake, Milstead
Wiek: 16 lat
Rasa: anioł / archanioł
Miejsce zamieszkania: Detroit, Michigan, USA
Urodzona: 5 września 1994, Salem (Oregon, USA)
Bratnia dusza: Sachiel (Nathan Ramsey)
Tytuły: Ogień Boży, Karząca Ręka Boga, Archanioł Sprawiedliwości i Zbawienia, Księżniczka Światłości, Strażniczka Bramy Piekieł, Anioł Skruchy, Błyskawic, Grzmotów i Strachu

O mnie: Trudno określić jaka naprawdę jestem - zmienna, to jest pewne. Nie udaję kogoś kim nie jestem. Łatwo mnie zdenerwować. Nienawidzę, gdy ktoś ma przede mną tajemnicę. Mam swój honor, więc nie zobaczycie mnie, gdy proszę o coś, co może mnie ośmieszyć. Jestem gotowa poświęcić swoje życie, aby uratować moich bliskich. Kto jest największym ciachem? Oczywiście, że Brad Pitt!
Nie jestem typem samotniczki, lecz to normalne, że czasem człowiek potrzebuje pobyć sam. Wiek "typowe ubrania buntowniczki" mam już za sobą. Na chwilę obecną mam swój własny styl i raczej nie spotkasz mnie w centrum handlowym, gdzie szaleje większość nastolatek. Uwielbiam ciche i spokojne miejsca, np. ławki nad rzeką Detroit - tam mogę w spokoju przemyśleć wszystko, co ciąży mi na duszy. Zawsze chciałam odwiedzić Włochy i przepiękną Wenecję. Wencki karnawał? Moje największe marzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz